Tervetuloa uudistettuun verkkokauppaamme!

Usein kysyttyä

Tuotteiden noutaminen

  1. Mistä Kennel-Rehun tuotteita saa ostaa?

    Kennel-Rehun lihoja ja luita voi ostaa ympäri Suomen kiertävästä pakasteautostamme tai hakea tuotteet Pyhtään Siltakylässä sijaitsevasta tehtaanmyymälästä. Tuotteitamme ei myydä päivittäistavarakaupoissa.
  2. Miten ostan ja mistä haen tilaukseni?

    Tilaa näppärästi verkkokaupastamme tai soita asiakaspalveluumme (05) 343 1031 (arkisin 8-16). Valitse itsellesi parhaiten sopiva pysäkki ja noutoaika, maksa ja nouda tuotteet. Pysäkkejä on yli 200 ympäri Suomen, aina Oulun korkeudelle saakka. Katso kaikki pysäkit täältä.   
  3. Milloin tilaus tulee olla tehtynä?

    Tilaus tulee olla tehtynä klo 12.00 mennessä joko yksi, kaksi tai kolme päivää ennen toimituspäivää. Tilausajan takaraja vaihtelee pysäkeittäin, tarkista tilausaika pysäkillesi täältä.   
  4. Mitä pysäkkien kellonajat tarkoittavat?


    Pysäkkitietoihin merkitty kellonaika tarkoittaa auton poislähtöaikaa. Auto saapuu pysäkille 15-30 minuuttia aiemmin. On tärkeää että asiakkaat ovat ajoissa paikalla, jotta auto pysyy aikataulussaan. Muutamilla pysäkeillä on ilmoitettu kaksi kellonaikaa. Tällöin ensimmäinen kellonaika tarkoittaa auton saapumisaikaa ja toinen poislähtöaikaa.
  5. Maksutavat autolla?

    Autossa on mukana maksupäätteet ja maksutavat ovat käteinen, pankki-, debit-, credit-, electron-, maestrokortit. Kuljettajilla on tieto ennakkoon maksetuista tilauksista. Et tarvitse mukaan kuittia. Puhelimitse tilaaville voimme lähettää maksulinkin sähköpostiin. Emme veloita erillistä toimitusmaksua.
    Huomio! Vallitsevan koronatilanteen vuoksi suosimme lähtökohtaisesti maksua ennakkoon tilausvaiheessa, jotta vähennämme kontakteja autolla. Tästä johtuen verkkokaupassa ei pysty tällä hetkellä valitsemaan vaihtoehtoa maksetaan noudettaessa.
  6. Onko Kennel-Rehun autossa ylimääräistä tavaraa mukana?

    Tuotteet pitää tilata ennakkoon. Joitakin perustuotteita, kuten jauhelihaa ja luita on autossa ylimääräisenä mukana rajallinen määrä. Ylimääräiset tavarat myydään siinä järjestyksessä, kun niitä joku kysyy autolla. Ylimääräisistä tavaroista ei oteta varauksia vastaan.
  7. Voiko joku muu noutaa tilaukseni autolta?

    Tilausta noudettaessa pitää tietää millä nimellä tilaus on jätetty. Tilauksen voi noutaa myös joku muu henkilö, kuin tilaaja.
  8. Voiko tilauksen noutaa toiselta pysäkiltä?

    Tilauksen voi noutaa saman reitin varrella olevalta toiselta pysäkiltä, kunhan muistaa mainita kuljettajalle alkuperäisen noutopaikan. Sovi pysäkinvaihdosta asiakaspalvelustamme numerosta (05) 343 1031.

Tilaaminen verkkokaupasta

  1. Maksutavat verkkokaupassa?

    Toistaiseksi maksutapana verkkokaupassa käy ainoastaan maksu tilausvaiheessa Paytrail-palvelun avulla. Aiemmin käytössä ollut vaihtoehto "maksetaan noudettaessa" on poistunut koronatilanteen vuoksi mimimoidaksemme lähikontaktit autolla. Jos haluat tilata tuotteet ja maksaa ne vasta noudettaessa, soita tilaus asiakaspalveluumme (05) 343 1031 (arkisin 8-16).
  2. Tein tilauksen, mutta nyt tilaukseni on "odottaa" -tilassa. Mitä tämä tarkoittaa?

    Tilauksen maksu ei ole syystä tai toisesta viety loppuun asti Paytrailin maksujärjestelmään. Toisin sanoen; tilausta ei ole maksettu eikä se täten valitettavasti kirjaudu myöskään tilauskantaamme. Voit tehdä tilauksen alusta asti uudestaan - tilaus tai maksu ei tässä tapauksessa ole tulossa sinulle tuplana. Vinkki: vain maksetusta tilauksesta saa sähköpostiin tilausvahvistuksen, jolloin voi olla myös varma, että tilaus on tullut perille. Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa. 

Tuotteita koskevat kysymykset

  1. Mitä tarkoittaa täydennysravinto?

    Lähtökohtaisesti kaikki liha- ja luutuotteemme ovat täydennysravintoja (vertaa: "täydennysravinto" ja "täysravinto"). Täydennysravinto tarkoittaa, että tuotteeseen ei ole lisätty vitamiineja, kivennäisiä tai hivenaineita. Liian yksipuolisella ruokinnalla lemmikille voi muodostua puutostiloja ja pitemmällä aikavälillä se voi sairastua puutostilan vuoksi. Ruokithan lemmikkiäsi monipuolisesti ja pidä huolta, että lemmikkisi saa lihatuotteiden lisäksi sopivan määrän lisäravinteita. 
  2. Mitä eroa on rustoilla ja rustoluilla?

    Rustot ja rustoluut ovat naudan rintalastasta sahattuja paloja. Ne erotellaan pakkausvaiheessa.
    Rustolaatikko sisältää pelkkiä rustopaloja, jotka on hiukan pienempiä ja pehmeämpiä. Rustoluulaatikko sisältää paloja, joissa ruston lisäksi on myös luutunutta osaa. Nämä ovat kovempia ja ehkä vähän isompia.
  3. Mitä tarkoittaa pentujauheliha?

    Pentujauheliha on hienommaksi/useamman kerran jauhettua kuin esimerkiksi possu-nautajauheliha. Naudan pentujauheliha sisältää ruholihaa ja vähän sydäntä. Se on valmistettu vain parhaista raaka-aineista, ja pentujauheliha onkin laadukkain tuotteemme. Pentujauheliha soveltuu hyvin pennuille ensimmäiseksi jauhelihaksi, toki sitä voi syödä myös aikuiset koirat ja kissat.